Metoda Strukturalna, opracowana przez dr Joannę Guzik-Iwińską, to nowatorskie podejście oparte na wyrazowych strukturach. Kluczowym elementem tej metody są SYLABY. Sprawdza się ona w sytuacjach, gdzie inne metody mogą zawodzić. Nauka zaczyna się od zestawień wyrazowych zawierających sylaby otwarte, czyli takie, które kończą się samogłoską. Główną zaletą Metody Strukturalnej jest jej indywidualne podejście; prace rozpoczynamy od poziomu, na którym aktualnie znajduje się dziecko. Na początku zajęć dokonuje się diagnozy, która pozwala na dobór odpowiedniego zeszytu do nauki.
Metoda ta jest skierowana do wszystkich dzieci i młodzieży, które mają trudności z nauką czytania i pisania, a także do dorosłych, którzy nie nabyli tych umiejętności. Została stworzona przede wszystkim z myślą o tych, którzy z różnych powodów nie potrafią opanować czytania i pisania.
Dotyczy to dzieci i młodzieży, które mają zdiagnozowane:
- dysleksję,
- niepełnosprawność intelektualną,
- afazję,
- niedowidzenie,
- nadpobudliwość,
- autyzm,
- zespół Aspergera,
- zaburzenia percepcji słuchowej.
Lub poprzez jedną z poniższych form
Tel. 603 215 519
E-mail: martynanowacka@tomatissycow.pl
TEL. 603 215 519
Zapraszam do kontaktu poprzez wypełnienie formularza